Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Deklarationsdax

Publicerad 2011-05-02 20:47:08 i Allmänt - irritationsmoment,


Jag. Måste. Deklarera. Nu.


Ge mig en spark i rätt riktning, och håll tummarna för
att jag hittar mina anskaffningsvärden. Typ.


Är du klar?



Uppdatering 22.45 - deklarationen inskickad med 75 min till godo.
Hade lyckat betala in ganska precis vad jag förväntades bidra med
till statsfinanserna under 2010 - måste bara komplettera med dryga
1500 kronor till Anders kaffekassa. Helt ok.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela