Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Galet nervös

Publicerad 2011-05-05 19:26:49 i Personligt - välmående,


eller nja, galet nervös är jag väl inte, men visst har jag fjärilar i magen.
Och värre lär det väl bli tills denhär tiden i morgon.

Jag ska på dejt. Nej, nej, ingen sån dejt. En bloggdejt med bortåt 40 tjejer.
Och jag känner ingen. Eller jo, en av tjejerna har jag varit på fars med.

Det ska bli spännande och roligt, och nervöst som sagt. Av mailen att
döma är jag inte ensam om detta. En liten tröst.


När var du skitnervös sist?




.

Kommentarer

Postat av: Kia

Publicerad 2011-05-05 20:40:08

Jag är nervös nu. Ska ju också med imorgon! Men det ska såklart bli superkul!

Postat av: -ME-

Publicerad 2011-05-05 21:05:45

Läs Monas blogg du. *s' Och ja, det är jag som kommenterat som Maria. =)

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2011-05-05 22:26:24

Nä jag är inte nervös, bara nyfiken! Alla bloggerskor som jag ska få träffa, äntligen! Och så kan vi diskutera Tjejmilen... :-) Kanske du får ihop en kvartett, jag är lite sugen själv, men har förträngt datumet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela