Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Upprymd och fylld med glädje...

Publicerad 2011-05-08 21:00:00 i Personligt - välmående,




... kom jag hem senare än jag varit ute på länge efter fredagens bloggträff!

Wow - en helkväll på Flyt med 37 helt underbara tjejer. Alldeles för kort tid
dock förstås för att hinna prata med alla. Satt vid ett toppenbord och hade
det mycket trevligt. Glada skratt klingade i salongen oavbrutet, maten var
helt perfekt, servisen underbar, upptågen otaliga och stämningen på topp.

 

Så kul att få träffa tjejerna bakom många av de bloggar jag följer, och även

om några av dem valde att vara väldigt anonyma så är det ändå en röst och

ett ansikte, och det är inte fel det. Fantastiska värdinnor var Sus och Ting

som planerat och fixat allt.

 

Tack tjejer alla som var där! Hoppas vi ses igen!!

 

 

.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela