Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Oreo

Publicerad 2012-03-09 14:11:07 i Konsumenttester,


Länge sedan nu, men så är det äntligen dags att Buzza lite igen. Buzza? Ja, när man via "mouth to mouth" och egna tester berättar om en produkt till vänner och bekanta.

Denna gång är det Oreos små goda kakor som får det att vattnas i munnen. Fick hem en laddning igår, och både barn och kollegor har fått vara med och provsmaka.

Nytt, för mig i alla fall, är att de som får provpaketen även ska logga in på en feedbacksida, så det är inte bara jag som skickar rapporter. Bra grepp! Och mer trovärdigt om de jag buzzar för gör återrapporteringen.

Känner du för att bli Buzzador? Eller vill veta mer? Klickar här så kan du anmäla dig!





.

Kommentarer

Postat av: Ceciliah

Publicerad 2012-03-09 17:02:38

Jag buzzar också oreo! Så goda. Testa att göra den här: http://www.tasteline.com/Recept/oreo_cookie_creamcake

Mäktig men väldigt goooooood!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela