Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

2 * Vår Ruset som frös inne

Publicerad 2012-05-30 10:19:29 i Personligt - jag själv,


Igår skulle Vår Ruset med kollegorna genomföras. Det bidde inget med det eftersom den som vi andra trodde skulle anmäla oss inte gjort så.

Lika bra det - jag spenderade em och kväll på akuten. Spännande minst sagt.

Idag skulle jag köra Vår Ruset med Singelmamman & Co. Av samma anledning som igår, dvs akuten, blir det inget idag heller. Jo, jag ska heja på de andra. Kanske sippa lite bubbel. Men något lopp blir det inte.

Tråkigt, tråkigt. Hade verkligen sett fram emot dethär :(

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela