Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Vårruset!

Publicerad 2010-06-01 13:20:33 i Personligt - motion,


Idag springer jag Vårruset. Eller springer. Jag vet inte. Joggar är väl ett mer passande ord. Eller kanske lunkar? Hur som, tillsammans med några kollegor ska jag förflytta mig 4,85 km runt i Lill-Jansskogen.

På löpbandet har jag lyckats komma ned till 33 min på 5 km. Jogg och snabb gång varvat. Vi får väl se hur det går idag. Ska bli kul i alla fall!


Ska du göra något kul idag?


.

Kommentarer

Postat av: Hallakulle bygger bo

Publicerad 2010-06-01 16:44:46

Perfekt löparväder!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela