Jag äääälskar dig!

H köpte en cykel för 6 jejjor den 3:e juni. Ny fin 16 tums cykel som storebror har var moroten som behövdes för att få unge herrn att sluta med nattnapp.

Kväll 1 kommer:

- Mamma, jag äääääälskar dig!
- Gos, jag älskar dig också!
- Mamma, jag vill lämna tillbaks min cykel
- Lilla vännen, cykelkillen har gått hem och affären är stängd. Och så har vi ju tagit bort dina trampor.

- Mamma, är det lördag idag?
- Nej, det är söndag.
- Men mamma, jag skulle ju sluta med jejja på lördag. Jag vill lämna tillbaks min cykel

Det hela slutade i alla fall med att han gick och la sig och sov utan napp - halva natten. Vaknade och var ledsen, så ha fick somna om hos oss - utan napp.

Kväll 2

- Mamma, jag ääääälskar dig - kan vi lämna tillbaks min cykel?
- Nej, du har ju lämnat dem till cykelkillen
- Ok....

10 dagar senare har lilla gubben inte med en fråga undrat över sina nappar, utan berättar stolt att han slutat och köpt en cykel för napparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0