Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

LIte bilder från semestern!!!

Publicerad 2007-11-10 20:14:29 i Semester - Diverse,

Tänkte fresta er med lite semesterblider så här i novembermörkret!!!

image262

Vår härliga pool, med lagomt djup för 3 små killar som inte fullt ut behärskar simmandets konst.


image263

Morgonsutsikt från vår uteplats. Solen är påväg upp. Kusin J har väckt mig och H redan vid 06.15, så det är bäst att passa på med fotograferingen innan solen gassar för fullt.


image264

Om man tar ett steg åt vänster från uteplatsen, så ser man havet!


image265

Killarna leker vid strandkanten. Högvattnet är påväg att lämna oss, och därmed öka strandremsan med typ 200%


image266

Footprints in the sand


image268

Kusiner!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2007-11-10 20:34:19

Men gos, vad killarna ser ut att ha det bra. Åh vad jag längtar till februari när vi åker dit. Ska bli super. Nu vill jag omedelbums ha fler foton på J med kussar.

pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela