Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-10-13 14:32:14

Blir snyggt när alla böcker kommer upp också. Sedan kanske en ny matta så småningom ;-)

Ser fram emot något fräckt tyg till mormors gamla soffa också. Det blir ett riktigt trivsamt bibliotek där vi kan sitta och dricka kaffe och äta 7 sorters kakor!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-10-13 14:32:58

Konstigt, till detta inlägg behövde jag skriva in verifieringskod!

Postat av: alacs

Publicerad 2008-10-13 14:51:49

Tack :) Allra helst 7 sorters små kakor. Kan du baka, eller??



Böcker kommer på plats så snart vi skruvat ihop alla delar.

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-19 17:46:17

Jag bara hamnade här, vet inte hur, ett klick här och ett där typ. Men jag måste bara fråga:



Vet du vem som har gjort möblerna (stolarna och soffan)?



Det ser nämligen ut som något som skulle kunna ha kommit från min möbelsnickrande släkt ursprungligen. Men det var ju en period som den stilen var populär.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela