Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

En nyans i rött - detaljstudie

Publicerad 2008-10-01 20:31:57 i Huset - kök,



Vårt kök är ju genomgående vitt med rostfria vitvaror. Vi har ännu inte bestämt kakel, men det lutar åt vitt. Alltså måste det hela piggas upp lite:


Brödburk från Bruka, som ska fyllas med

hembakat från min nätta lilla assistent

Kanske med en tomatmarmelad på, eller som bruschetta?


Om vi gör bruschetta kommer i alla fall en av alla mina oljor väl till pass!!!


.


Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-10-01 20:44:02

Öh, de där oljorna från Saint Paul borde vara ganska gamla nu.... ;)



Ser fram emot lite nybakat bröd med tomatmarmelad! Det ser så himlans fräscht ut. Nu får jag hålla utkik efter lite rött att pimpa ditt kök med!

Postat av: -ME-

Publicerad 2008-10-01 21:08:03

Åh, de där burkarna (fast vita bevars :p) har jag tittat på i måååånga år men aldrig tagit mig råd till. Sketsnygg!

Postat av: Karin

Publicerad 2008-10-01 21:10:51

Snyggt! Kul att få pynta va?!

Postat av: Brysselcatarina

Publicerad 2008-10-02 09:17:48

Halloj i Fagelsangen! Jag som trodde du hade akt till BB nar det inte kom nagon ny blogg. Men dar ar du ju igen. Ar fortfarande alldeles glad for att vi fick traffas, tanker pa er och glads med er over ert nya kok. kram!

Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Publicerad 2008-10-02 14:18:13

Finfina grejer! Den där brödburken har jag gått och sneglat på. Den är jätteläcker :P

Grav diabetes? Det lät jobbigt. Du mår väl bra?



Lycka till hos specmvc :)



Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2008-10-02 21:51:12

Fina saker, speciellt brödburken!

Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Publicerad 2008-10-02 22:56:57

Har svarat på bloggen! :-)

Postat av: Ljuvligt Hemma

Publicerad 2008-10-03 20:14:38

Vilka läckra bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela