Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Semester! och lite Batman

Publicerad 2009-04-18 23:11:15 i Personligt - Ebba,



Ja, eller vad man nu kallar det när föräldraledig morsa tar föremålet för ledigheten och piper söderut! Och dessutom har mage att lämna de stora barnen och maken hemma :)

Ebba är redo för sitt första besök hos mormor och morfara i södra Frankrike. Jag är oxå redo! Vi ses om en vecka (föräldrarnas boende är kliniskt befriat från allt vad bredband och dylikt heter)



Den yngre av sönerna har förevigat någon av figurerna i Batman. Dålig mor har noll koll på vem av dem det är han har valt att porträttera...






.

Kommentarer

Postat av: Ellas Inspiration

Publicerad 2009-04-19 08:20:07

Vilka underbara bilder!!



Jag är sugen på en fotoutmaning trots att trissen inte blir av så häng gärna med i min utmaning istället.



http://ellasinspiration.blogg.se/2009/april/fotoutmaning-vartecken.html



Mvh



Karin

Postat av: Karin

Publicerad 2009-04-21 09:43:32

Ha det så bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela