Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Snö

Publicerad 2009-12-15 15:12:54 i Årstider/Högtider - vinter,


Ibland är det en fördel att jag inte kommer isäng i tid (hm, undrar vems fel??) på kvällarna. Idag när jag vaknade visste jag t.ex. att det skulle vara massa snö ute, eftersom det snöade när jag la mig (ja, jag sa att jag la mig sent..).

Killarna var helt till sig, och Ebba tittade förundrat.

1,5 timmes promenad i snöyran gjorde gott för själen, var vackert för sinnet, och inte helt fel för kroppen i övrigt.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela