Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Plano, Texas;

Publicerad 2010-01-14 21:38:32 i Allmänt - osorterat,


Virginia; Beverly Hills, California; Cary, North Carolina; Montfort-sur-Meu, Bretagne;  Oslo;

Utländska serversiter som dyker upp i min "gästlogg" (den som syns nere till höger i bloggen - Live traffic feed). Gissa om jag blir nyfiken på vilka ni är som surfar in från dessa ställen!! Eller är det så enkelt som att ni kör via jobbet, och servern står i USA? Texas-surfaren är frekvent :) Ofta runt midnatt... Om du inte vill ge dig till känna officiellt får du gärna maila ([email protected]) - jag är så himla nyfiken!!!

Egentligen är det ju inte mer spännande med besök från utlandet än från alla svenska platser, men liiiite.

Svenska frekventa städer är bl.a., förutom Sollentuna, Solna och Stockholm:

Malmköping, Växjö, Hässleholm, Nässjö, Kalmar, Falköping, Malmö, Norrköping, Göteborg, Skara, Avesta, Örebro, Huddinge, Karlstad, Arvika, Enskede, Lomma, Bjärred, Dals Långed, Kimstad, Karlskrona, Tenhult, Eskilstuna, Skurup, Vindeln, Malmberget.

Det vore ju kul att veta vilka ni är :)


.

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-01-14 23:05:28

Jag undrar vad det står på mig som kommer via Bloglovin? Eller hoppade du över Enköping i uppräkningen för att du visste att det är jag? ;)

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2010-01-14 23:14:56

-ME- det hade jag inte insett, att ni som kommer via Bloglovin inte syns där! Det förklarar till viss del också att besöksstatistiken inte riktigt är i synk...



Och som svar på frågan, Enköping är inte överhoppat, Enköping syns inte ens :)

Postat av: Kompisen C

Publicerad 2010-01-15 13:26:23

Jag är Stockholm! För jag kom för 0 sekunder sedan.

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-01-16 22:20:22

Lomma borde va jag :-)

Postat av: Susanne F

Publicerad 2010-01-17 17:58:49

Bjärred är jag

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-01-17 19:55:43

Ingen aning vad du ser när jag är inne, men Singelmamman bor i Bandhagen, Stockholm.

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-01-17 20:20:11

Fast jag var inne på en annan blogg, också via bloglovin, som har samma "visare" som jag har, och där syntes jag. Det är lite olika det där tror jag. :)

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2010-01-17 20:27:31

Lomma och Bjärred ser jag som sagt, och Singelmamman, du bor i Sthlm :) -ME- nu syntes det varifrån du kommer!!!

Postat av: Jenni

Publicerad 2010-01-20 18:54:04

Växjö har du här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela