Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Presentdax?

Publicerad 2010-06-15 13:32:06 i Allmänt - tips och trix,


Efter ett tips hos Sara vill fara har Eva Solos Lådvinskaraff äntligen blivit min! Vad var tipset? Jo, att RoyalDesign har sommarkampanj med 20% rabatt på utvalda varor. Och ett sådant tips kan man ju inte låta bli att skicka vidare!! Eftersom själv är bäste dräng så fixade jag min egen sommarpresent, men du har kanske någon annan som är värd en present? Bröllop? Födelsedag?

Risken är att man handlar mer än det man först tänkt sig. Så blev det för mig. Men jag kände att en liten radio till nya köket så gott som var ett måste, så den fick göra karaffen sällskap i kundvagnen.






Kampanjen gäller till 18 juni så långt lagret räcker, så man får skynda lite!

Edit: La min beställning kl 13:20, och 2 timmar senare var den på väg till Posten. Snabbt jobbat!


Vad önskar du dig i sommarpresent?


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela