Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Tjejmilen, på allvar alltså!

Publicerad 2010-06-07 21:33:14 i Personligt - motion,


Frågade häromdagen om det fanns intresse för en kvartett till Tjejmilen, och det fanns det - kanske tom för 2 kvartetter! Nu skulle jag vilja ha en mer "formell" anmälan och se vilka som seriöst är intresserade :) Maila mig på alacsblogg - at - yahoo - punkt - se (inga bindestreck och mellanrum, och så, men det förstår ni väl?). Namn, födelsenummer och adressuppgifter behövs. Jag har mailat Tjejmilen för att höra om någon som redan anmält sig, och betalt, kan hoppa på en kvartett, men inte hört något än. Dessutom ska man anmälas sig antingen till FunRun eller Tidtagning (skiljer i pris).

Eftersom det ska betalas "centralt" så får ni som vill vara med, men inte känner mig, gärna ha telefonkontakt innan, så vi kan lösa betalningsbiten. Men de detaljerna fixar vi via mail. Är du medlem på SATS så har du 50 kr rabatt!


Är du på?



Ps. Nu är jag så biten av det här att jag faktiskt funderar allvarligt på att anmäla mig till iForm-loppet....


.

Kommentarer

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-06-07 22:06:36

Ok, jag kollar och återkommer imorgon! Bra idé av dig. :-)

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-06-08 23:33:13

Nu har jag anmält mig till öppna spåret, Vasaloppet så jag behöver alla lopp jag kan få, så ok, räkna in mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela