Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Min bästa vän

Publicerad 2010-11-21 09:17:00 i Personligt - 30 dagar,


Del 7
Lillasyster.

Alltid där. Trots det du själv gick igenom när min mark rämnade.
För det är jag dig evigt tacksam.


Det är ju inte så att vi sitter ihop :) Men vi gillar varandras sällskap. Och barnen älskar varandra.
Så varför inte ses? Och underlätta varandras vardag med hämtningar, middagar ihop, skjuts till
scouter, bandy, fotboll och kalas.

Jorden runt, eller halvvägs. 7 månader. Vilken resa! Jag fick passa på att kolla mina tempel medan
du tog sovmorgon.
3 år på varsitt håll - du i England, jag i Kenya. Att vi fixade det :)
Landet 4-5 veckor på somrarna. Bad, sol, tidiga kvällar...
Och så vardagen förstås. Förut 3 min isär. Nu 8.

Tack syrran!


.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-11-21 22:30:01

Va fint du skriver. Och va fint att ni har så fin kontakt.

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-11-22 10:28:59

Lite sitter vi nog ihop ändå! ;-)



Tänka sig att vi ändå båda skaffade barn samtidigt och hamnade i samma område till slut! Och att barnen tycker om varandra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela