Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Överraskning

Publicerad 2010-09-06 21:05:11 i Allmänt - osorterat,


Jag har en överraskning på gång åt någon. Jag är mycket nöjd med vad jag kommit på, och nu har jag jättesvårt att inte berätta för denna någon. Men då är det ju inte en överraskning längre. Det dröjer ett bra tag innan jag kan berätta. Vissa saker måste falla på plats först.

Och inte kan jag knysta något här. Vet ju aldrig om h*n läser bloggen?! Hur ska jag kunna hålla mig?!


Vad blir du överraskad över?


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-09-06 23:35:09

Jag blir överaskad om någon gör något för/åt mig som jag inte förväntat. Om någon engagerar sig, kommer på, arrangerar, bokar, handlar, skapar, ja vad det än kan vara, något åt mig för att den personen tycker om mig och vill göra mig glad.

Kanske inte händer så ofta som jag skulle önska...

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-09-10 09:55:44

Nej Lillasyster, du får inte veta ngt. Faktiskt. Inte än :)

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-09-11 08:40:37

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela