Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Bemz överdrag till Tomelilla 3-sits

Publicerad 2011-07-12 09:52:13 i Allmänt - osorterat,


Nu ska soffan väck, och jag säljer mitt Bemzöverdrag i tyg Graphite Grey.
Nypris är 2999 plus frakt. Jag säljer för 1000 kronor.

Vill du ha soffan får du den på köpet! Soffan har 13 år på nacken, men är
fortfarande bekväm och passar definitivt i barnens TV-rum eller i stugan. Den
har väl någon lite skavank, men hey, den är gratis!

Överdrag för IKEA Tomelilla 3-sits soffa

.

Woven Whimsy - Graphite Grey

.
Design: Katarina Wiklund
Tvättråd: Maskintvätt 60°

.

Panama Bomull

.

Ett kraftigt tyg med en behaglig känsla i bomull. Naturliga fibrer garanterar en lång

livslängd och ger ett tyg som blir skönare ju mer du tvättar det.

.

100% bomull Panamaväv, tryckt.

5 kuddöverdrag ingår

.


Bild lånad från leverantören

Länk till tyget.


.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-18 18:18:05

Hej!

Av en slump hittade jag din blogg och detta inlägg ang överdrag till Tomelillasoffa när jag sökte på google. Jag vet att det gått ca 4 månader sedan du skrev inlägget men finns det möjligen kvar till försäljning??? Isåfall hur länge är överdraget använt etc?

Hör gärna av dig!!



Mvh Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela