Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

En vinnare - skämsigt...

Publicerad 2011-05-16 09:00:00 i Allmänt - tävlingar,


I januari hade jag en liten tävling. Eller nja, den som blev den 40.000-onde
besökaren kunde maila sin adress, så utlovades ett litet pris. När jag skrev
om priset visste jag inte riktigt vad det skulle vara, men det var väl mer att
det var en liten tävling, och inte VAD som var priset, som var grejen.

Men, så fanns det iaf en vinnare, och jag fick kontaktuppgifter på mailen. Nu
återstod bara att komma på ett pris, och det gjorde jag ganska så snabbt.
Tog den enkla vägen och köpte en trisslott. Stoppade den i ett kuvert. Skrev
adressen. Fick dit ett frimärke. Och stoppade på lådan ihop med några andra
brev. Eller, allt var rätt och bra fram till sista momentet. Snacka om ångest
när jag för typ 2 veckor sedan hittade brevet, och de andra breven, på mitt
skrivbord på jobbet.

Usch vad jag skäms!! Gissa om jag skrev ett nytt brev och postade pronto.
Förstår om vinnaren tycker jag är puckad, men så är det och nu kan jag bara
hålla en liten tumme (eller båda!!!!), att priset gav utdelning.

Får nog vara lite mer nogsam nästa gång det utlyses någon form av tävling
här på bloggen...

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-05-16 19:30:31

Ha ha! Den var bra. Huvudsaken de fick vinsten i alla fall, även om det dröjde.

Postat av: Em

Publicerad 2011-05-17 10:21:33

Hihi det är inte lätt att ha allt i huvudet! Jag fick brevet förra veckan och vann så att det räckte till en ny trisslott! Får se vad den bär med sig. Det var en himla trevlig överraskning att få brev i alla fall :) Tusen tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela