Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

En frisk fläkt i köket

Publicerad 2011-07-11 13:45:16 i Freja - kök,


Drygt 13 månader efter att köket stod färdigrenoverat. Bortåt 10 månader sedan leverans.

Men nu är den på plats. Min Fjäråskupa Focus 70 cm.

Passade oxå på att sätta upp två hyllor för att göra väggen ovan diskbänken lite mer levande.

Det färdiga (?) resultatet i 2 etapper:

I julas såg det ut som följer:










Och nu med fläktkomplettering, hylla och bortplockade juldekorationer är resultatet:
















.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-07-11 17:17:18

Supersnyggt, verkligen! Modernt och personligt, många missar tyvärr det personliga.

Postat av: malve

Publicerad 2011-07-11 22:36:22

Jättefint! Måste vara skönt att vara klar! Jag hade gärna valt de lådorna i vårt kök, men har gett vika för sambons absoluta måste: högblankt. Han har lovat att torka bort fingeravtrykcen... :-O

Postat av: Anguin

Publicerad 2011-07-12 08:21:47

Vilket fint kök!

Postat av: Maja Gräddnos

Publicerad 2011-07-12 10:22:04

Otroligt snyggt, jag är GRYMT avundsjuk!

Postat av: Chrissan

Publicerad 2011-07-12 17:26:40

Snyggt!

Postat av: pia

Publicerad 2011-07-14 20:03:32

Oh jisses sååå fiiiiiint kök!!!! Jättjättejättesnyggt! I like!

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-07-14 23:03:23

Tack alla för era glada tillrop!



Ja, jag är helt klart nöjd. Men jag hade faktiskt, om sanningen ska fram, gjort allt tänk för dryga 2 år sedan, när vi (X och jag) renoverade huset, och eftersom köken var relativt lika, och jag verkligen gillade det jag hade tidigare, så var det en hel del copy paste :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela