Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Nu ÄR övre hall klar, igen..

Publicerad 2007-08-20 21:26:32 i Huset - hall övervåning,

Ja, eller nästan, som det brukar vara när jag ropar klar, dvs. tavlorna saknas. En sak i sänder - mottot för dagen. Och när jag kollar fotona ser jag att vi visst behöver sätta tillbaka locken för elkopplingarna. Nåväl, en dag är den nog klar!


image164


image165

Golvlisterna hör inte till hallen, de bara förvaras där..

Min läshörna. Den med gott minne vet att stolen så småningom ska kläs om, men som sagt, en sak i taget.

För en återblick på hur hallen såg ut initialt finns bilder här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela