Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Tradera, igen!

Publicerad 2007-08-30 20:55:18 i Allmänt - osorterat,


OK; 17 auktioner till redo, fotoade och utlagda. Kul att 3 av auktionerna redan har fått bud fast de inte går ut förrän på tisdag och nästa torsdag.

Mina auktioner finns här!

Nu är det dags för barnens avlagda babyoveraller från PO.P. PO.P har ju en förmåga att kunna ge hyfsad utdelning på auktionerna, men frågan är vad småbarnsoverallerna har för värde?! Får nog sätta mig och kolla runt på Tradera och se vad de går för!!

Kommentarer

Postat av: Lizaloop

Publicerad 2007-09-03 16:10:13

där påminde du mig, jag har ju en massa saker att lägga ut på tradera.. visst är det kul, folk kan bjuda på så konstiga saker!!! :)

Postat av: alacs

Publicerad 2007-09-03 23:55:57

Lite kul att med 1 dygn kvar har 2 auktioner gått riktigt bra, en ok och en har jag inte ens bud på. De som går ut 6:e har också fått massa bud redan. Och eg är det ju inte förrän sista timmarna det brukar hända ngt, tycker jag. Får se var det slutar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela