Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2007-03-03 22:38:54

Hejsan, hittade din blogg via Aff. Fina bilder och kul läsning, det kommer att bli fler besök!

Måst bra kommentera säng och sängbord: Samma som vi har och vi har också funderat på svart tapet! plus att vårt hus är från -36. Lite kul! Men våra fönster är tyvärr utbytta mot döda fyrkantiga 70-talsfönster som blir för kostsamma att byta ut så vi får leva med dem. Lite trist men år andra sidan kan vi inte förstöra något när vi renoverar ;^ )

Postat av: Pia Janné Nyberg

Publicerad 2007-03-08 12:48:41

Vad fint det blev! Gick det inte ganska fort? det känns så klart inte så när man är mitt i det. det blev i alla fall jättefint. Grattis! Vad händer härnäst? Jag vill också ha ny tvättmaskin...

Postat av: Jikå~

Publicerad 2007-03-12 17:16:53

Vad fint ni fått! Hittade hit från Affs Hus o Hem. :) Golvet blev också himla fräsch, så kan jag mycket väl tänka mig göra i vårt sovrum. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela