Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Min nya rabatt - utsikt österut som bonus

Publicerad 2007-05-14 22:17:10 i Huset - trädgård,

I september var utsikten mot granne tre som denna - STORA fläderträd gav skugga stora delar av dagen över igenvuxen gräsmatta och mycket risig häck.

image120

Nu har jag gjort ett ryck och det är här mina odlingar finns. Fotot är taget i nästan samma position som ovan.

image122

Och så en närbild. Snodde en bit av mannens rundstav och gjorde odlingspinnar. Hoppas att märkpennan för barnens kläder håller för vädret - men om man kan tvätta texten i 60 grader bör den väl stå emot lite regn?

image121

Kommentarer

Postat av: Vidarfredrikke

Publicerad 2009-03-20 09:21:38

Great site, keep up the great work

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela