Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Nya vagn för drygt 400

Publicerad 2007-11-15 22:32:44 i Allmänt - osorterat,

På Arlanda, när vi kom hem från semestern, blev H's vagn minst sagt misshandlad. Jag såg det inte själv, men en medresenär, som själv drabbades, såg barnvagnarna slängas från bandet ur planet ner på transportvagnarna för bagaget. Först kunden vi knappt fälla upp den, sedan visade det sig att handtaget var alldeles vint och skevt, och slutligen gick det inte att få ryggstödet att fastna i upprätt läge.

Lång historia kort - vi fick en ny vagn minus 20% åldersavdrag idag. Eftersom H är drygt 4, och i vanliga fall aldrig åker vagn, ska den nog säljas ouppackad på Blocket. Vagnen har vi normalt sett bara på kvällstid om vi är borta och han kan somna i den för att bli hemkörd, eller som på semestern för att kunna förflytta barnen kvällstid när vi går ut och äter. Kan nog hitta ngt bättre begagnat på Blocket istället för att slita på en sprillans ny vagn.


Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2007-11-16 16:35:54

Grattis! Du kom med bland de tre som antar min utmaning och därmed får en handgjord present hemskickad! Det enda du behöver göra är att lägga ut samma utmaning på din blogg och skicka något du gjort till de tre första att kommentera ditt inlägg.
Maila mig din adress på: [email protected]

Postat av: alacs

Publicerad 2007-11-25 22:20:59

Såå skönt - fick vagnen såld 2 timmar efter jag satte ut annons på Blocket! Glad!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela