Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Pay it forward

Publicerad 2007-11-16 19:35:40 i Allmänt - osorterat,

Häftigt - jag var bland de 3 första att kommentera på Nästets blogg och därmed anta utmaningen. I gengäld lägger jag ut samma utmaning på min blogg.... så de tre som antar min utmaning och vill ha en present lägger en kommentar så kontaktar jag er. Ni måste ha en blogg själva så att ni kan skicka vidare. De 3 första som kommenterar inlägget vinner!

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-16 19:38:34

Åh, det låter spännande! Detta hakar jag på ;)

Postat av: -C-

Publicerad 2007-11-17 15:06:06

I`m in! Jösses så spännande .)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela