Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Pojkarnas adventsklapp införskaffad

Publicerad 2007-11-10 23:00:32 i Årstider/Högtider - jul,

Sedan A inväntade sin första jul för snart 6 år sedan har jag köpt tomtar till pojkarna. För en 3-4-åring är det väl inte värdens mest upphetsande present att få, men jag köper dem i alla fall - Åsas tomtar. Pojkarna får en var per år, och de står så fint uppställda på bästa plats. Tanken är att de ska få hela sin samling när de flyttar hemifrån (*gud bevare mig från den dagen*), och då förhoppningsvis uppskatta dem mer än de gör idag :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-11 10:40:00

Tomtarna är jättefina. Själv har jag en stor grå som jag fått av en klass en gång. För något år sedan fick även dottern en lite mindre med röd luva av min lillebror.
Nu längtar jag efter att få plocka upp jullådan igen, det är lika spännande varje år då jag ofta glömt allt vad som ligger där... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela