Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Rymden invaderar

Publicerad 2007-11-12 18:59:28 i Huset - barnens sov- och lekrum,

image271

Gissa om killarna blev förvånade i morse när de kom in i lekrummet och såg att rymden kommit till stan! Köpte en förpackning med Wallis för några år sedan på Villa&Hemmässan, men de blev aldrig uppsatta. Igår kväll, när jag gjorde ett ryck att städa badrummet dök dessa upp (vi har ett stort badrum, där även annat förvaras...), och så bestämde jag mig för att fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela