Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Första paketet har anlänt

Publicerad 2007-10-27 23:48:34 i Huset - vardagsrum,

Formodesign var snabba, och igår kom mitt paket. Tyvärr var lilla Marimekkoskärmen slut, men de hade en "bucklig" skärm som jag fick gratis. Liiten buckla, inget som syns, så det var bara att tacka och ta emot. Fågelmatarn att sätta på PET-flaska var dock helt slut, och väntades inte in igen.

2*tyg ska på sikt förvandlas till gardin och kuddfodral, och fiskar/hajar har redan funnit sin plats i badkaret.

    
Vilken skillnad det blev mot de gamla vita skärmarna! (Klicka på bilderna för att se dem lite större)

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2007-10-28 19:40:16

Det blev verkligen jättefint med lampskärmarna. Nu väntar jag bara på kuddarna till soffan. Tror att det kan bli super, verkligen!

Postat av: alacs

Publicerad 2007-10-28 19:50:31

Ska stryka tyget till kapprummet nu, så kanske det blir skapande i morgon?!

Postat av: Josefine

Publicerad 2007-10-29 18:49:35

Åhh vad fint det blev!!! vilken lyx att få en gratis - skärm :) Ska kolla in deras sida. Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela