Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Jag har hittat min frisör!!!

Publicerad 2007-09-06 16:31:27 i Allmänt - osorterat,

Och jag är såååå glad!

Skulle till och klippa mig innan midsommar, och ringde till salongen där hon jobbar. Nähä, hon har slutat och "vi har inget telefonnummer till henne" - äh, kyss mig! Finns inte en chans att man inte lämnar efter sig kontaktuppgifter om man flyttar, det är jag 100 på.

Letade på Eniro, Hitta, googlade på hennes namn, men inget napp. Och så idag gjorde jag ett nytt ryck, och hittade henne i en frisörsförteckning. Fått tid till nästa torsdag. Gissa om jag är lycklig! Har varit så nöjd med henne, och efte ett felklipp i vintras, då jag i panik gick in på första bästa salong, så har jag inte riktigt vågat hitta någon annan. Men nästa torsdag är jag nog fin i håret igen!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2007-09-06 20:45:05

Vad kul för dig! Hittar man en frisör som man gillar då gäller det att hålla fast i denne!

Postat av: alacs

Publicerad 2007-09-06 21:10:23

Ja, jag har verkligen varit jättenöjd med henne, och blev så besviken när hon bara försvann. Och så hennes gamla salong där de inte hade en aaaaaaning om var hon fanns att nå.
Får se om en vecka om jag blir så nöjd som jag tror.
/alacs

Postat av: Anna

Publicerad 2007-09-25 09:53:28

Vad skönt. Själv har jag gått till samma i flera år för enkelhetensskull. Nu har jag skrivit så många kommentarer att det börjar bli pinsamt. Jag föröker hitta någon bild på huset fasad, men jag hittar ingen. Finns det någon eller ska jag hålla utkik
fortsättningvis?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela