Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

För 5 år sedan....

Publicerad 2008-08-22 19:30:15 i Allmänt - osorterat,



... så här dags hade vi nog ätit middag och tog det lugnt - O, A, syrran, hennes lille kille och jag. 5 dagar över tiden, och det kändes som att det kunde vara nog nu :)

Ett par timmar senare, med tensapparaten tätt inpå ryggen, och ett "vänta ett par timmar till, det låter inte som att du ska föda" från BB-sköterskan, sa jag til O att nu åker vi i alla fall. Jag sk-ter i att det är mellan 3 och 7 min mellan värkarna, jag vet vad som är på gång.

Åkte in vid 22-tiden, och var öppen 10 cm när vi kom in! 01.37 den 23 augusti är vår H född!!! Tänk att det redan gått 5 år och han är en stor kille som går sista året på dagis. De många vaknätterna första 9 månaderna är som bortblåsta ur minnet - nästan, och alla turer i Bollstanäs med vagnen mitt i natten glömda. Älskade lille gubbe!!! Grattis från mamma, pappa och A på din stora dag i morgon.

17 barn inklusive våra två intar hemmet vid lunchtid. Håll tummarna för fint väder!!!!


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-08-22 19:34:58

Och stort stort Grattis till världens bästa lilla H. Finns ingen bättre barnvakt till kusin E som han. Storebrorsan och stora kusinen i all ära, men det är H som alltid ger E puss och kram så fort de ses.

Ha en toppendag killen!



Puss och kram från C,W, J och E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela