Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Shopping i Småland

Publicerad 2008-03-09 22:25:40 i Inredning,

Trots ett tufft jobbschema hann jag med lite shopping

Tog en tur till Kostas Outlet och lyckades fynda min Kosta Merlot vinglas för halva 2:a sorteringspriset, och det enda felet jag fann var en pytteliten luftblåsa på 3 av de 8 glas jag köpte. Kompletterade med en karaff.

image345
Fortsatte sedan till Boda där DesignHouse har en outlet. Köpte kuddvar till Lillasyster, en vas, samt på andra besöket en lampa (föll totalt för den hemma hos min kompis C som jag besökte under helgen) - CordLamp.

image346

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2008-03-09 23:34:47

Den lampan vill jag med ha!!! Ska förhoppningsvis dit om några veckor när vi hälsar på släkten i Kalmar. Trevlig vecka!

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-03-14 20:21:33

Den lampan gillar jag också!! Får man fråga vad den kostade där??Där kan man alltid shoppa hur mycket som helst..mmm..man kanske ska dit en sväng på söndag!!
Ska bli spännande att se hur köket ta form!!

Trevlig helg!

Postat av: Karin

Publicerad 2008-03-18 14:44:43

Snygga och stilfulla glas. Våra glas är ett köp jag ångrar, fina men skööööra.

Postat av: Detsvartataket

Publicerad 2008-03-20 10:41:00

Tack för ditt svar!!

Glad påsk!

Postat av: -ME-

Publicerad 2008-03-21 13:04:09

Cool lampa! Tyvärr skulle den nog inte bli långlivad i det här huset med hundar, ungar och ffa katter som vevar omkring, den skulle välta inom en kvart. :S Du har mess på aff. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela