Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

10 km promenad under regntunga skyar

Publicerad 2008-11-30 22:25:12 i Allmänt - osorterat,



Igår var vi på jättetrevligt kalas (tack U och N), och tog så taxi hem.

Idag skulle vi tagit bil nr 2 till festen, eller åtminstone till våra vänner, och hämta bil nr 1.

Fast vi hoppade det - jag tog E i vagnen och satte på mig stegräknaren, och så gick jag. 10 km. Inte en regndroppe, trots att det såg ut att bryta ut när som helst. Känner mig ruskigt nöjd!!!

Så här trötta är far och dotter dagen efter:







.

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2008-12-01 07:36:15

Duktigt, duktigt! Du ska vara jättenöjd!!! :)

kram

Postat av: Ljuvligt Hemma

Publicerad 2008-12-01 08:57:05

Vilken underbar bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela