Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Bästa 2-sitssoffan? Tips tack!

Publicerad 2008-11-14 11:15:57 i Huset - hall övervåning,



Övre hall ska inredas till TV-rum åt barnen, eventuellt. Väggen är ca 190 cm bred, så vi letar efter en soffa som är max 180, eller däromkring. Helt vanligt 2-sits, helst via Blocket, så nu behöver vi tips på vilken soffa som är bra och bekväm. Funderar på en Tomelilla, men nackdelen är att ryggkuddarna är så softa att de måsta puffas hela tiden, och det vet jag inte om jag har lust med.

Soffan är alltså tänkt att stå där bokhyllan stod (såldes häromdagen, på just Blocket).


.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-11-14 19:28:30

Ofta så är ju de skönare sofforna inte alltid de snyggaste men jag skulle satsa på Ikea.



Ha en bra kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela