Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Jag har fått ett pris!

Publicerad 2008-11-24 23:19:44 i Allmänt - osorterat,



Mitt allra första i bloggvärlden. Tack -ME- för priset!

Så här fin är den   och reglerna är som följer:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Och de sju bloggar jag skickar vidare till är:

En bulle ur ugnen, Kastanjen, Hallakulle bygger bo, Hem och Liv, Nästet, Fjudelutt och Lilla livet i Ingeborg


.

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2008-11-25 16:31:16

Åh tack! Du e för go!!! :)

Blev jätteglad nu.

Stor kram

Postat av: Karin

Publicerad 2008-11-25 20:14:18

Tack vad snällt!! Blev kakorna goda?

Postat av: Kastanjen

Publicerad 2008-11-25 20:31:53

Tackar! Jag bugar och bockar. Jag skickar den vidare alldeles strax.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela