Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2008-11-22 15:13:46

Härliga bilder! Kommer ihåg den där första-snö-känslan från när jag var liten. Den var helt oslagbar. Jag blev helt tokig när jag vaknade och såg att det var vitt ute. :)



Kram och ha en fortsatt härlig helg!

Postat av: -C-

Publicerad 2008-11-22 17:46:29

Men OJ vilka snömängder det finns hos er?! Här pudrade det till lite lätt igår, men gräsmattorna lyser fortfarande igenom och det är endast lite frostigt än så länge. Vi längtar till vi är i er sits, livet blir så mycket ljusare och varmare då suckar trånande



Kram på er!

Postat av: Dysnomia's

Publicerad 2008-11-30 20:39:44

Små Gneis-barn ser jag! :-D

Ser ljuvligt ut med snön även om det var ett tag sedan. Jag är inte så snabb på att hitta ut till nya bloggar? ;-)

Postat av: Dysnomia's

Publicerad 2008-11-30 20:40:24

Små Gneis-barn ser jag! :-D

Ser ljuvligt ut med snön även om det var ett tag sedan. Jag är inte så snabb på att hitta ut till nya bloggar? ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela