Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Ingen leverans från DesignOnline än

Publicerad 2008-10-08 19:32:44 i Inredning,



men kan inte hålla mig, så jag visar vad jag beställt trots att jag fortfarande väntar på mina saker. Miljöbilder får följa när matplatsen är klar!

Kunde verkligen inte motstå dessa små ljuslyktor



Foto DesignOnline.se



Eller de matchande salt- och pepparkaren



Foto DesignOnline.se



Jag hoppas förstås de gör sig bra på nya vaxduken




Foto DesignOnline.se


.

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2008-10-08 21:10:22

Tror inte de har jättebråttom att leverera, jag fick min Eva Solo-karaff därifrån på vår tioåriga förlovningsdag. Eller tre dagar försent, om man ska vara petig. var ju faktiskt det just då :p



Det var fina grejor! Kan man få se en utsida på huset?

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-10-08 22:04:24

Jättefina lyktor! Vad tråkigt det är när leveransen drar ut på tiden.... hoppas att dom läser här ;-)

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-10-08 22:10:35

Åh verkligen fina ljusstakar och även ströarna. Det kommer bli superfint tillsammans med vaxduken! Väntar på min gröna vaxduk! Har inte betsämt några ljusstakar, men kanske det blir ittala (de funkar alltid).



Postat av: alacs

Publicerad 2008-10-08 22:39:10

-ME- har svarat i din blogg, men här är länken till hela utekategorin http://alacs.blogg.se/category/tradgard.html



Lotten - ja, kanske de googlar på sitt ftgnamn emellanåt? Vore väl inte mer än rätt.



Lillasyster - hade du fått mail om att din lev var påväg?? Orättvist, jag beställde före dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela