Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Pannkakor kl 22.35

Publicerad 2008-10-22 23:16:25 i Allmänt - osorterat,



Plötsligt kommer man ihåg det där som man vet att man glömt bort. T.ex. att yngste sonen ska på utflykt med dagis i morgon och det förväntas medhavd lunchmat. Rullpannkakor var beställt, och smeten stod faktiskt i kylskåpet, jag hade bara glömt bort att de ska stekas oxå.

Sagt och gjort - 9 pannkakor blev det. Och vi har inte installerat fläkten än...






.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-10-23 08:42:19

Hi, hi... jag kan riktigt känna oset....Mmmmm Jag har oxå stått så där sent på kvällen och stekt pannkakor till nån utflykt ;-) Jag kommer nog aldrig att bli sådär välorganiserad... det är bara att inse:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela