Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-10-26 20:26:51

Spännande! Att du hinner, orkar tänka på sådant just nu. Järnmamma! :)

Postat av: Lotten

Publicerad 2008-10-26 22:59:35

Åhh det skulle passa såå perfekt hos mig med! Det var ju skitsnyggt rent ut sagt ;-)

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-10-27 08:26:18

Skitsnyggt. Det är ju liknande Mia har fast de har sådan ledstång som vi har och som jag sagt att en dag så vill jag ha sådan. Den där var ju ruskigt snygg den också. Kul!

Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Publicerad 2008-10-27 14:28:24

Haha det har du rätt i. Får testa Spendrups Lightmust. :P



Trappräcket är jättesnyggt. :)

Hoppas allt är toppen med er! Kram

Postat av: Kastanjen

Publicerad 2008-10-27 21:31:36

Nej vi har inte mustat några äpplen i år. Vi får se om vi kan komma iväg och fixa det. Känner jag oss rätt så skulle vi ha gjort det på en gång när vi plockat ner äpplena. Men det är väldigt gott och än är det inte för sent.

Har du fått en bebis som sover och låter dig blogga och surfa runt och leta trappräcken?

Postat av: Malin Cicilia

Publicerad 2008-11-04 18:39:49

Åh det var snyggt, enkelt och stilrent :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela