Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Nu händer det grejer!!!

Publicerad 2008-09-09 22:01:48 i Huset - kök,


Yes, idag kom de - våra efterlängtade köksrenoveringskillar!!! Och inte bara de kom; det gjorde även våra vitvaror. Killarna som levererade gjorde oss dessutom den stora tjänsten att ta med vår gamla spis.

Så här ser det ut efter första dagen arbete:



.

Och så slutligen vår tillfälliga kombination Ugn, Plattor och Micro från Black & Decker ;)



Mer kommer!


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2008-09-10 07:45:53

wow, så spännande att få följa renoveringen. Jag vet att, framförallt du, har gjort bra val med allt material etc eftersom du har så god smak. Det blir rörigt ett tag nu så försök håll igen så inte bebisen kommer, men det kommer bli så snyggt!

Ni är alltid välkomna över hit och äta eller pusta ut.



pok

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-09-10 09:57:53

Underbart med köksrenovering! Jag ser verkligen fram emot våran i höst:-) Innan dess, hämtar jag inspiration här och där:)

Postat av: brysselcatarina

Publicerad 2008-09-10 13:07:03

Halloj Ylva,

Jag kommer till Solna kontoret pa mandag den 22 september. Ar du dar da? Jag kan traffas for en morgonfika?

Kram Catarina ([email protected])

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela