Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Dagens

Publicerad 2009-12-09 15:22:44 i Ny framtid - blandat,


Norpat från min vän –ME- har jag gjort med denna!

 

Dagens

 

  • inspiration: känner mig nog inspirerad bara för att jag är på så himla bra humör
  • look: jeans och en tröja som jag är innerligt trött på. Måste shoppa lite tror jag bestämt
  • inköp: ska ske om en liten stund, då det som behövs för lördagens glögg ska fixas
  • arbete: 2,5 h hos kund, 2,5 h adm på kontoret
  • musik: Nina Ramsby och Erik Hassle, inte samtidigt dock
  • frustration: ingen alls!!!
  • middag: ingen koll - är ensam ikväll eftersom barnen är hos sin pappa. Då blir det alltid lite si och så med middag. Inga rester finns i kylen heller.
  • habegär: något som finns någon annan stans... Plus kaffepuckar till min nyinköpta Martello
  • borde: inget vad jag kan tänka på - förutom att planera julklappsinköpen
  • slut: lite ögongodis med ”snickarn”, och ett sent samtal...

Hur ser din Dagens ut?

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela