Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Konsten att vika ett lakan

Publicerad 2009-02-06 14:31:24 i Allmänt - tips och trix,



Har du pådragslakan? Och tycker de är knöliga att vika ordentligt? Har du funderat på hur man gör? Jasså, inte, du bäddar direkt du har tvättat?! Ok, då kan du hoppa filmklippet nedan. Om du däremot är i desperat behov av viktips, eller bara vill få dig ett gott skratt över vad man kan skapa för instruktionsfilmer, var så god:


 



Hur har mänskligheten klarat sig hittills??


.

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-02-06 16:13:10

Hi, hi! Det va kul! Vilken perfektionist. Jag gillar visserligen ordning o reda o de där lakanen e bökiga o vika ihop, men njaä. Jag tror det får duga o bara vika ihop det så gott det går. Jag kommer inte o lägga 5-10 min på o vika dem ;-)

Postat av: Carina

Publicerad 2009-02-06 19:23:31

Jösses, vem är den här mannen? Eller vem lever ihop med den här mannen?

Jag gillar åxå ordning å reda - men d här är lite väl skruvat l r?

Trevlig helg förresten - boom shackalack som vi säär i Kalmaaa på Bob Maaaalys föllsedau.

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-02-08 10:10:17

Ja herregud hur har vi klarat oss innan?? Så det gåår att vika dm snyggt och skrynkelfritt S

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-08 16:33:47

Ja visst, och så är det en man som har kommit på att det ska göras på ett speciellt sätt också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela