Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2009-02-25 17:43:35

Shit. Jag blir matt av bara tanken. Grymt imponerande!

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-02-25 22:07:14

Oj, ja det är en bit att knalla. Imponerad av dig systeryster och bra jobbat!!!!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-26 08:05:50

Åh vad du är duktig! Jag orkar knappt gå och hämta Edvin på förskolan. Hoppas på långa promenader i vårsolen i vår.

Postat av: Catarina

Publicerad 2009-02-26 21:03:43

Bra jobbat! Jag är mycket imponerad av din serie i inlägget innan detta, vad kul det är att se hur bra det går för dig. Ska bli kul att intervjua dig om andra positiva effekter av träningen, för jag är säker på att du upplever massor! Kramar och fortsätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela