Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Jag ska gå till Falsterbo

Publicerad 2009-03-10 23:57:55 i Personligt - motion,



och tänkte vara framme 14 maj. Per idag har jag 450 km kvar, vilket innebär att jag ska snitta 7 km per dag i 2 månader nu.

Eftersom jag tycker det är kul med tabeller, statistik, etc. har jag registrerat mig på FunBeat - där lägger man in sin utförda träning, mål, och så vidare, och så kan man få ut massvis med roligt data. Träningsrundor, egnas och andras, finns tillgängliga. Tänkte detta kunde bli en morot för mig att nå till Falsterbo med.

Wish me luck!


.

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2009-03-11 07:26:56

Vad fasen ska du i Falsterbo och göra? 's'



Men jag tror det är bra att ha nåt mål sådär, och se hur långt "man kommer". Jag måste hitta min stegräknare.

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-03-11 10:07:24

Det e jättefint i Flsterbo! ;-)



Vad diciplinerad du e, jag kommer mig inte för o gå ut o gå varje dag som va tanken. Det blir lite då o då, men allt för sällan tyvärr :-(

Postat av: Sjöstadscatarina

Publicerad 2009-03-11 10:08:32

Bra med mål! Om du kommer till Falsterbo den 14 maj, kanske du kan komma till Märsta i början av juni? : )

I min erfarenhet, är det lika viktigt som att sätta mål, att sätta upp en belöning när man nått dem.

Vad ska du göra när du kommit till Falsterbo? HUr ska du fira?

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2009-03-11 22:51:46

-ME- har bara varit där en gång, och tänkte det kunde vara kul att vara där en gång till :)



Cornelia - jag har insett att efter 1 månad med ganska regelbundna promenader är man "fast" - längtar tills i morgon. Trodde aldrig jag skulle säga det om mig själv...



Sjöstadscatarina. Hm, tål att tänkas på vad det blir för belöning. Har inte riktigt kommit på det. Men på något sätt ska jag fira. Det är inte för inte som vi döper Ebba när jag kommit fram :)

Postat av: Karin

Publicerad 2009-03-12 19:47:54

Vad duktig du är!

Postat av: Carina

Publicerad 2009-03-13 15:36:35

tycker att du kan gå hem till mig och fika lite istället. L r kanske lite rött?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela