Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Trädgårdsmässan

Publicerad 2009-03-26 21:34:38 i Trädgård - diverse,



Idag har jag varit på Trädgårdsmässan i Älvsjö. Oj vad mycket inspiration som fanns där! Höll mig från att shoppa några blommor och lökar, men har pratat med några tjejer angående att anlita dem för trädgårdsdesign. Tror att pengar spenderade på så sätt är väl värda - jämfört med felinvesteringar i plantor, träd och buskar, för att inte tala om tid!















.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-03-26 22:21:27

I lööööve gräsklipparen. Tyvärr är den ungefär lika stor som min gräsplätt, så det är väl knappast någon bra investering. Detsamma gäller badhytten. Det blir liksom en badhytt och inget mer i trädgården. Men I like!!!! :-)

Postat av: Carina

Publicerad 2009-03-27 09:36:13

YES!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-03-27 09:38:22

Vad kul det lät. Ja trädgården är ett mörker för oss. Vi har jättelite på vår tomt så man får lite prestationsångest.

Postat av: Cornelia

Publicerad 2009-03-27 13:21:20

Trädgårdsmässan i Malmö e inte i närheten så stor och fin som den i Sthlm. Önskar att den hade varit nästa helg när vi ska dit. Men det va nån antikmässa då ist så den tänkte vi försöka åka ut o kolla på :-)

Postat av: Annika

Publicerad 2009-03-29 00:09:28

Med den gräsklippar'n klipper jag gärna gräset varje dag :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela