Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Ut med det gamla

Publicerad 2009-10-30 18:25:44 i Ny framtid - blandat,


Oj vad jag rensar.

Förvånad över att det faktiskt finns så mycket i mina gömmor att rensa. Jag som trodde att det mesta jag sparade, det sparade jag med eftertanke.

Fast så var det tydligen inte...

Sopsäckar med brännbart, returpapperspåsar, metallskrot, you name it. Ut åker det. Med en faslig fart. Fick se detta klipp, och då blev det ju plötsligt än roligare. Trots att jag inte hör något avgrundljud när jag slänger.






Och det som blir kvar, det får bo i fina lådor från IKEA. Oj så snyggt och organiserat det känns!

Vad slänger du?


.

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2009-10-30 22:52:23

Just nu så mycket som möjligt känns det som. Jag behöver andas! Och det går inte när det är prylar överöverallt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela