Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Före - Es rum

Publicerad 2010-04-01 20:30:01 i Freja - Es rum,




Es rum ligger till höger när man kommer in. Det är inte allt för stort, men kommer att bli alldeles lagomt för henne. Tyvärr saknar båda rummen på entréplanet garderober, och jag ser inte riktigt hur jag ska kunna klämma in det, men det finns ju klädkammare längre in i hallen. Något kommer jag nog på.



.  .  



E ska få tapeter. Eller kanske målade väggar. I någon annan färg än vitt. Lovar!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela