Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

En bra dag

Publicerad 2010-08-31 23:53:22 i Personligt - jag själv,


Alldeles försen summering av dagen visar att jag:


har fått gjort i princip det mesta jag föresatte mig på jobbet

haft bra diskussion om diverse saker med chefen

lunchat med trevliga kollegor isf påse..

insett att arbetsmängden kommer att fortsätta såhär åtminstone några veckor till (lite mer än jag begärt)

hämtat 2 glada killar från skolan i ok tid

nästan blivit ihjälkramad av lillfisen som gör sin andra vecka på nya dagiset med bravur

stekt pannkakor till ett halvt kompani; och fck inte ens en halv över till frysen

bokat ett par träningspass på SATS denna och nästa vecka

kommit ikapp med undanplock av ren tvätt

packat barnens väskor till i morgon

=> dvs haft en bra dag överlag!


och nu är mer än redo att störtdyka isäng!


Brukar du summera din dag?


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela