Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Före och efter

Publicerad 2010-12-13 22:06:10 i Freja - allmänt,


Är det dax att blanda upp 30 dagar med lite före- och efterbilder från renoveringen? Jasså inte, det är inte renoveringsblogg? Näe, inte nu för tiden. Den började så. Och höll på så länge. Tills huset var färdigrenoverat och det var dags att göra sig av med frun :) (och huset...). Skämt åsido. Vill du inte hänga med på den resan, så hoppa över inlägg med "före och efter" i rubriken. Jag ska försöka blanda och ge med det vanliga oxå.

Eftersom huset var nystädat idag när jag kom hem (tack RUT), så passade jag på att fota lite.


Hänger du på?


.

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-12-15 22:50:31

Jaaaaa! Give it to me!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela