Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Ibland undrar jag

Publicerad 2010-12-28 22:40:22 i Allmänt - osorterat,


vem det är som hittar hit. Och vilka av alla som hittar hit en gång som återvänder. En till gång, en tredje, en fjärde och tillslut tittar in både nu och då. Hur ni hittar hit? För att ni går via andras bloggar (där jag kommenterat), eller för att ni söker på något speciellt via t.ex. google (tyvärr fattar jag inte hur man "ser" hur andra sökt sig till bloggen, förutom när ni kommer via en annan blogg)? Och vad får er att återkomma?

Igår skrev jag en kommentar på en "stor" blogg, och jag ser genast resultat i blogg.se 's egen statistikmätare.





292 sidvisningar. 130 unika besökare. Igår. Grafen är från 30/9 till idag.

Fascinerande.


.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2010-12-29 00:33:51

Jag har feed kopplat till din blogg (eller vad det nu heter) så besöker dig så snart du skrivit nåt. Minns inte alls hur jag hittade hit, läser en drös med bloggar men bloggar inte själv.

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-12-29 00:37:27

Minns inte hur jag hittade din andra blogg första gången. Men jag vet att jag stannar kvar för att du skriver bra, du ger mig lust att läsa och du får mig alltid att tänka efter lite extra.

Postat av: Marie

Publicerad 2010-12-29 14:34:19

Jag hittade dig nog genom en annan blogg och sedan tittar jag in då och då. Du skriver så bra, man känner igen sig i mycket. Vill veta hur det går för dig!

Gott Nytt År!

Marie

Postat av: Louise

Publicerad 2010-12-29 18:56:09

Du skriver bra. Därför återkommer jag.

Gott nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela